Poskytované služby (co vše vyšetřujeme)

Jsme gynekologická ambulance, která poskytuje komplexní gynekologickou péči, preventivní a dispenzární prohlídky žen bez věkového limitu. Součástí je urogynekologická ambulance, která zajišťuje diagnostiku a léčbu inkontinence moče a sestupu rodidel.

Laserové ošetření

Neinvazivní a bezpečné ošetření pomocí laseru lze využít např. pro léčbu stresové inkontinence či vaginální atrofie, remodelaci poševní stěny, odstranění chloupků a lečbu akné, zlepšení růstu vlasů nebo zmírnění chrápání.

Gynekologie

V naší gynekologické ambulanci se věnujeme preventivním vyšetřením gynekologickým, mamologickým, léčení akutních i chronických gynekologických onemocnění, péči o ženy v klimakteriu, poradenství o hormonální antikoncepci, nitroděložním tělísku, včetně zavedení a extrakce, i hormonální substituční terapii. Patologické gynekologické nálezy jsou podpořeny ultrazvukovou diagnostikou. Očkování – ochrana proti rakovině děložního čípku

Urogynekologie

Komplexní péče o pacientky s poruchami dolních cest močových a poruchami pánevního dna. Diagnostika a řešení inkontinence moče, sestupů rodidel ženy a infekcí močových cest u žen bez omezení věku. Samozřejmostí je návaznost péče na pražské gynekologicko porodnické kliniky v Praze.

Porodnictví

Poskytujeme komplexní péči o těhotné do 38. týdne těhotenství. Předepsaná ultrazvuková screeningová vyšetření vrozených vad plodu, včetně prvotrimestrálního, diagnostika patologického těhotenství, možnost foto plodu, po domluvě i krátký videozáznam, 3D rekonstrukce obrazu plodu, možná přítomnost partnera nebo člena rodiny